18 januar 2021

På havet uten båt...

Dette er jo strengt tatt en seilblogg. Men siden Fulmar står på land og isen er i ferd med å legge seg rundt Svalbard blir det jo ikke mye å skrive om. Jeg har iaf fått meg en 2 ukers tur på havet, på en av disse øyene ute i Nordsjøen. Selv om det ikke blir mye seiling ombord på en oljeplattform, får jeg likevel det der gode suget i magen når jeg kikker ut mot horisonten. Men det skal også sies at det nesten er mer aktivitet på Tampenområdet en alminnelig dag i november enn en sommerdag i Oslofjorden! Plattformer og fartøy hvor enn du kikker. Telte over 60 installasjoner og skip fra toppen av boretårnet på Gullfaks B forleden dag. Legger ut noen bilder fra de installasjoner jeg har vært ombord i høst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fine bilder Erik!
Mvh, Pål